söndag 19 februari 2012

Mina små virvelvindar

via Family Living
via Varpunen 
via Mokkasin 
via Mokkasin
Det blir lätt såhär på kvällen, jag sitter och tittar på en massa barnrumsbilder och undrar varför inte mina barns rum ser ut sådär. Vi har allt nästan: påslakanet från Åhlens och Little Elephant-böcker, vimplar och nallar. Vi har till och med en bebis! 
Men nej, det ser mer ut som något vilt kaos. Som att en virvelvind har gått loss (vilket i och för sig stämmer in ganska bra som beskrivning på barnen som bor här).

Så jag tittar på bilder istället för att titta in på rummet. Och dom har ju kul, det har dom ju.

3 kommentarer:

  1. Wow, en sån där byrå ska jag pyssla.

    SvaraRadera
  2. Men åh, vill också ha fint barnrum som ser ut som en dröm! Nu lägger jag till din blogg på favoritlistan! Har du sett family livings bara barnrums-blogg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det har jag faktiskt inte, den måste jag kolla upp!

      Radera